Як стати популярним? Чи як змусити людей про щось говорити? Над цим ми замислюємося і працюємо щодня! А Дерек Томпсон присвятим цьому своє життя – він досліджує такий феномен як «популярність».
Томпсон написав про це не лише дисертації і безліч наукових робіт, а й книжку, яку може прочитати і зрозуміти кожен. Дуже доступно, надзвичайно захоплююче і особливо пізнавально для таких як ми – людей, які працюють з «популярністю». Ця книжка має назву «Хітмейкери» 🌟
Її я б радила читати всім, хто хоча б раз замислювався, чому саме «Джоконда» Леонардо да Вінчі – найвідоміша картина у наш час? Я без спойлерів, але все ж хочу поділитися з вами своїми топ-5 улюблених цитат з «Хітмейкерів».
Як то кажуть, enjoy:
«Популярність – це теж продукт»
«Доволі часто найпопулярніші речі важко назвати найкращими. Вони найпопулярніші скрізь просто тому, що вони скрізь. Контент може бути королем, але дистрибуція є королівством»
«Що менше думаєш, то більше тобі подобається»
«Щоб продати щось знайоме, зробіть його несподіваним. Щоб продати щось несподіване, зробіть його знайомим»
«Люди хочуть ділитися тим, що робить їх дивними»
ТЕКСТ: Софія Шуляківська, Project manager / PR-manager Сергія Бабкіна, Сніжани Бабкіной, Олени Лавренюк.
#YULAcompany #YULAspeaks