Автором ідеї та творцем ролика виступила YULA Company у співпраці з гуртом TVORCHI в 2020 році.
Telegram-канал «Коронавірус_інфо» залишається найбільшим в Україні. За рік він набрав 300 млн переглядів та наразі нараховує понад півмільйона підписників, а Viber-спільнота «Коронавірус_інфо» — 2,2 мільйона. Канали було створено в межах національної інформаційної кампанії з протидії COVID-19 Інститутом когнітивного моделювання.
На початку карантину 2020 Гурт TVORCHI створили джинґл, використавши для нього реальні звуки карантину! Відео було розміщене на Telegram-каналі «Коронавірус_інфо», що створений задля оперативного інформування про COVID-19. Створення каналу стало частиною масштабної національної кампанії «Коронавірус_інфо». Вона об’єднала десятки громадських діячів і соціально відповідальних компаній. Інформаційна кампанія проводиться у співпраці з Міністерством охорони здоров’я, Міністерством цифрової трансформації, Товариством Червоного Хреста України, UNICEF, Google, Facebook, Viber, Telegram та іншими партнерами.
Таким чином артисти підтримали національну кампанію #залишайсявдома, головним меседжем якої є протидія поширенню коронавірусу.
Музиканти використали типові звуки в оселі під час карантину: відкритий кран, розсипана гречка, використання антисептичного засобу, відкриття вікон, шарудіння поличок, натягування рукавичок та ін.