Сьогодні CEO YULA Company, Юла зробила гучну заяву про розірвання співпраці з усіма своїми музичними проектами. Процес тривав півроку. За цей час були розірвані домовленості з Артемом Пивоваровим, гуртом TVORCHI та Сергієм Бабкіним.
«Сьогодні ми розстаємося з музичними проектами, щоб перезавантажити компанію і представити ринку нових артистів.
Карантин допоміг нам вийти на новий рівень. Весь останній рік ми працювали з юристами і бізнес-консультантами над розвитком YULA Company. В результаті створили шість ключових напрямків компанії і вивели нові стратегії для розвитку артистів в українському шоу-бізнесі. Нішової якісної української музики так багато, що настав час відпускати одних і допомагати іншим.
Створення власного музичного лейблу YULA допоможе нам закривати питання на 360. З нашою допомогою скоро якісної української музики стане більше.
Також ми активно працюємо в нових наповненнях: особистий піар і піар бізнес-структур. Тепер зможемо заглибитися в PR і промо окремих особистостей у будь-яких сферах.
А відкриття власної PR-школи YULA PRaktika поповнить наш шоу-бізнес справжніми фахівцями».
На сьогодні YULA Company – агентство повного циклу з власним лейблом та індивідуально розробленою структурою.
Як повідомлялося в інтерв’ю Юли для «MMR», все йде до того, що «самотніх» артистів буде дедалі менше – вони стануть входити у великі компанії, лейбли з чітко налагодженою роботою. Юла думає, що майбутнє артистів саме таке. Виникнуть компанії, які зможуть дати артисту значно більше, ніж звичайний піарник. YULA Company – одна з таких сил.
Нагадаємо, що в різний час YULA Company співпрацювала з MARUV, Іриною Білик, TamerlanAlena, MONATIK, премією YUNA.