7 Липня 2017
views 731

Авторитетне американське видання Variety опублікувало рецензію на словацько-український фільм «Межа»

Кінокритик провідного американського щотижневику Variety, Алісса Саймон, що освітлює наймасштабніші події у світі шоу-бізнесу, опублікувала рецензію на словацько-український фільм «Межа», який був представлений в основній конкурсній програмі Міжнародного кінофестивалю у Карлових Варах.

Variety – один з найвідоміших у світі американських тижневиків, який має більшу, ніж сторічну історію. Основна тематика цього журналу – висвітлення визначних подій шоу-бізнеса. Особливим моментом є те, що за цей період часу, який пройшов від моменту виробництва фільму «Межа» до сьогодення, стрічка вже встигла зацікавити світову пресу та публіку.

Автор рецензії дуже ретельно розібрала основні аспекти фільму: режисерську роботу та сюжетні лінії, технічну частину, проаналізувала значення кожного з персонажу, та навіть звернула увагу на музичний супровід.

Одні з найцікавіших цитат Алісси про фільм «Межа»:

«Межа», що приємно нагадує «Хрещеного батька» та «Клан Сопрано» із легким флером «Царства тварин» і здоровою дозою чорного гумору, розказує про події, що відбулись на беззаконному прикордонні Словацької Республіки та України перед вступом Словаччини до Шенгену у 2007 році.

У фільмі сплітаються історії про кримінальні клани та мафіозі, який намагається одночасно мати люблячу родину та ефективну кримінальну Сім’ю. «Межа», завдяки талановитій роботі режисера Петера Беб’яка належить до найкращих представників свого жанру.

У стрічці майстерно розкриті притаманні кримінальному трилеру сильні сторони, незвичайні локації відзняті блискуче, динамічний саундтрек ще довго не йде з голови, а акторська гра на висоті – навіть епізодичні ролі, являють з себе більше, ніж звичайні стереотипи.

А назва фільму стосується не тільки зміни фізичних меж – коли Словаччина стане частиною шенгенської зони, вона перетвориться на відмінно укріплений зовнішній кордон Євросоюзу – але й моральних принципів, яких головні персонажі, намагаються дотримуватися.

Граючись із відтінками назви, поступово вводяться до сюжету й інші ускладнення та лінії персонажів: нелегальні афганські мігранти підіймають шум під час несподіваної поліцейської облави, коли переходять через “зелений кордон” посеред лісу; родина циган бачить можливість перехопити ласий шматок; у яру озеро, води якого приховують людські тіла – можете собі уявити шалений, реалістичний стиль цього фільму.

Тож для Словаччини та України це безумовно продукт, що має комерційну перспективу, а світові експерти вже визнають, що «Межа» здатна досягнути багато і за межами своєї аудиторії.

Продюсери стрічки Андрій Єрмак та Ванда Адамік Грицова зазначили «Ми вважаємо, що нам дійсно вдалося зробити по-справжньому сильний та успішний копродукційний проект. Ця стрічка гостросюжетна, вона захоплює, вона змушує замислюватися. Це був наш перший спільний проект, але вже зараз ми точно знаємо, що він не останній. Тож ми продовжимо і надалі разом працювати над новими проектами, укріплюючи наші партнерські відносини не тільки між компаніями, але й між країнами».

Посилання на оригінал статті.

Свіжі новини